johan-marijke.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo lieve familie en vrienden, welkom op onze reislog!

Zoals de meesten van jullie wel weten, zijn we van plan om in september een kampeerreis naar Corsica te maken. Het is een door de ACSI georganiseerde reis, waaraan tot nu toe 11 teams deelnemen. Het leek ons wel leuk om van deze reis een weblog te maken, zeg maar een soort reisalbum dat jullie online kunnen zien groeien en als de reis voorbij is, is het album af.Vanaf nu kunnen jullie hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest. Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom..... deze tekst stond er al, maar: Wil je niet met onze reis lastig gevallen worden, dan kun je je eenvoudig afmelden.

Wij zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter.

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Johan en Marijke

Tessa Rozeboom

Dag lieve papa & mama! Wat een supercool idee weer ;-)
Ik ga jullie volgen op de voet. Alvast veel reisplezier!!!

Kusjes van ons
XxX

Joke Folkers

Super gaaf wat jullie gaan doen. Ben erg benieuwd naar het reisverslag en zal ook iedere dag ff kijken. Marijke ben zeer benieuwd hoe het gaat bevallen!!! Wij hebben het er bijna op zitten. Alvast veel plezier met de voorbereiding en toi toi kus moi.

mia groenenberg

ben ook benieuwd hoe dit gaat bevallen! corsica lijkt me erg mooi. hele goeie reis, vele plezier en we gaan jullie volgen! groetjes en xxx

Barbara

Aaaaaaaahhhhh Wat een super idee!!! Leuk hoor!
Spannend allemaal. Ben zeer benieuwd of jullie mooie zen baaitjes en watervallen vinden. xxxxxxxx

Wilma Elshof

Fantastisch, leuk dat jullie deze mooie reis gaan maken en wat een geweldige caravan! Fijn dat we jullie mogen volgen, gaan we zeker doen, heel veel plezier, dikke kus

Det en Twan

Heel veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie verhalen...dus laat na de reis maar weten wanneer we welkom zijn
liefs

Helene

Goede reis en geniet, Corsica staat al lang op mijn verlanglijst dus alle tips zijn welkom. Veel plezier

Hans en Dagmar

super, we weten zeker dat jullie Corsica fantastisch vinden. wat ook erg mooi is van Corsica is de Corsicanse muziek van Imuvrini, een band die in Corsicaans zingt. Prachtig. de moeite waard om zo'n CD te kopen. erg lief dat we met jullie mee mogen reizen.
Geniet van jullie reue.
liefs.

Wolfgang en Gertie

Wat leuk. Zo kunnen wij ook een beetje meegenieten van jullie reis. Fijn dat we de reis mee mogen volgen. Alvast heel veel plezier en geniet er volop van.

Wim en Annelies.

Lieve Johan en Marijke, van harte gefeliciteerd met Marijkes varjaardag! We wensen jullie een fijne reis in september en zullen jullie volgen.
Liefs, Wim en Annelies.

wilmaelshofvdl@hotmail.com

Hee Marijke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Johan natuurlijk ook! maak er samen een leuke dag van!
Nog een paar daagjes, succes met de laatste voorbereidingen en tot gauw/tot horens,
liefs en x van ons, Peter en Wilma

Johanna

fijne vakantie geniet er van. De boor is leuk en het eiland is ook heel mooi

Tessa

GEFELICITEERD!!!! Je hebt een mooie leeftijd bereikt lieve daddy! Ik trek straks een flesje rosé open ter ere van jou! Fijne dag! Kusjes xxx

wilma

Sorry Johan, een dagje te laat, maar alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD!! Goed begonnen hoor, lekker weg en saampjes genieten, ik hoop dat jullie dat nog heel lang kunnen blijven doen!
Hier is het weer omgeslagen, het regent en is een stuk kouder, niks aan, hopelijk is het bij jullie beter!
Groetjes, ook van Peter natuurlijk, xx