johan-marijke.reismee.nl

We zijn op weg!

Een dagje eerder dan gepland zijn we op pad gegaan. Alles was voorbereid, tuin klaar, huis schoon, auto en caravan schoon, nou ja zo'n beetje dan. Dus waarom dan niet een dagje eerder.

Spectaculair was het eerste stukje niet, na ongeveer 430 km Autobahn met LKW snelheid zijn we aangekomen bij Camping Leukbachtal in Saarburg http://www.campingleukbachtal.de/Home.html

Leuk? Een met Nederlanders stampvol gevulde camping in de Eifel op de grens van Luxemburg, dus morgen gauw weer verder.

Laughing
de Outlander-Hymer combinatie was tevreden met zo'n 10 l/100 km (1op 10 dus)

Frown
de koelbox, die thuis op 230 V prima funktioneerde, bleek in de auto meer dan 15 Ampère nodig te hebben. Daar was de zekering niet tegenop gewassen. Op zich niet zo erg, maar Tomtom wilde ook graag een beetje prik via deze zekering. 't Was even zoeken, ze hadden hem goed verstopt die Japanners. Tomtom doet het weer en die koelbox moet maar niet meer op 12 V. Loopt nu op campingstroom.

Mirjam

Hoi,

Had jullie nog even gedag willen zeggen. Dan zo even. Een hele fijne reis en geniet er van. Wat jullie camping betreft, gelijk hebben jullie. Zo snel mogelijk achter je laten.
We blijven jullie volgen. Tot gauw.

Kus her en mir xxx

Tessa

Wat heerlijk voor jullie! Geniet en laat ons meegenieten ;-) Love you! XxX

mia groenenberg

Zo maar een dagje eerder, kan niet hoor. Maar ja kunnen jullie alvast wennen. Die nederlanders zullen jullie onderweg vast vaker tegenkomen komen op de acsi campings met korting ha ha. Hele goeie reis en blijf genieten! We volgen jullie. Groetjes en xxx

Gert

Hallo Johan en Marijke en niet te vergeten Floortje,
had jullie nog willen bellen maar dan maar even op deze manier. Eerst even over koelbox, als het goed is zit er achter in de kofferbak ook een aansluiting, weet alleen niet of die over dezelfde zekering loopt. Bij mij in de Outlander gaf dat geen probleem. Hele goede en fijne reis met jullie prima combinatie en geniet er van.
Groeten en xxx van ons uit Velp.

gemma

heeeeeel veel plezier, ten volle genieten, goed weer, gezond blijven en niet struikelen, he. erg leuk, hoor, om zo met jullie op reis te zijn, uitroepteken. dikke kussen.

Marianne

Een hele goede en mooie reis gewenst! Genieten!!
Lfs X

Yvonne

Dus jullie zijn al weg, ik dacht de 6e, had nog even willen bellen, maar dan zo maar!
Geniet er van, lijkt me echt geweldig!
Knuffel voor Floortje!

Hans en Dagmar

Gezellig mee te reizen met jullie. De camping gevult met een groot blik gezellige? Nederlanders maar gauw vergeten en route Soleil?? op draaien. Ik weet niet waar jullie aan boord gaan voor de overtocht. NICE misschien. of in Italie? Is het weer goed bij jullie. hier vallen de mussen dood van het dak..............nee hoor, overdreven. maar het is wel heerlijk nazomer weer. De Schüßler-Salze avond was voor mij niet zo interessant. In de tabletten zit namelijk lactose en dat verdraag ik niet. er is wel een vloeibare vorm maar op alcohol basis. ben ik de hele dag teut. Nee hoor, je moet het verdunnen. Maar toch je bent de hele dag BESCHÄFTIG met die Salzen. niets voor mij. Gewoon gezond eten. Daarbij wordt er veel met Natrium gewerkt. Zelf gebruik ik in de keuken natrium arm zout. dus niet extra toevoegen met deze Salzekur. Verder is het rustig in die Nachbarschaft. O ja, zondag kwam Arnold (opa) ons uitnodigen voor zijn verjaardag. Jullie komen allemaal nog aan bod alleen niet te gelijk. Arnold komt daar zelf op terug. Das Hörbuch ist noch nicht da, sagte die Buchhändlerin. Kommt waarscheinlich im laufende dieser Monat. Verder moet ik met Chivas naar de dierenarts. ze heeft kou gevat en hoest. De egelfamilie eet niet maar vreet en poept als zwijntjes. Ze eten elke avond 2 blikken kattenvoer. Goed voor de winterslaap. Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Zo dit was het. Zijn jullie weer bij gepraat. liefs en heel veel zonnige groetjes uit Neuenhaus.
Hans en Dagmar

Bets van Haaften

Even met een lekker kopje thee achter de pc genieten van jullie reisverhaal. Het is hier nu 9.40 uur en jullie zijn wellicht alweer op pad. We blijven julie volgen terwijl wij onze kozijnen van het huis en garage schuren en verven!
groetjes van Bets